Twitter annonsering

Med mer enn 300 millioner aktive brukere hver måned, gjør det sosiale nettverket Twitter det mulig for eiere av selskaper og institusjoner å målrette mot et bredt segment av nettverksbrukere. Vi på Afectium As tilbyr forskjellige og effektive måter med all profesjonalitet for å nå målene til hver av våre kunder.

Book et gratis møte med oss for å sammen diskutere din idé!

1- Forbereder reklamekampanjen:

  • Studer produktet eller tjenesten og finn den riktige reklamekampanjen. 
  • Design av reklamekampanjen. 

2- Bestem målene for reklamekampanjen på Twitter:

  • Målrettede annonsekampanjer på Twitter er delt inn i seks typer
  • Samhandle med innholdskampanjen din.
  • Kampanje for å øke antall følgere.
  • Kampanje for å øke nettstedbesøk.
  • E -postinnsamlingskampanje.
  • Kampanje for nedlasting av mobilapplikasjoner.
  • Kampanje for å øke videovisningen.

3- Definer målgruppen: 

  • Geografisk område: Angi den nøyaktige plasseringen av publikummet ditt: land, by, provins …
  • Aldersgruppe: menn. kvinner. Og aldersbestemmelse …
  • Interesser og språk: Identifiser publikums interesser, språk og mobile enheter

4- Mål annonsekampanjepris 

Suksessen med målrettede reklamekampanjer krever innovative markedsføringsverktøy (målrettede markedsføring fraser, attraktive design, uttrykksfulle videoer) og profesjonell ledelse som leder reklamekampanjen mot sine mål. Og på grunn av vanskeligheten med å sette en fast pris under disse kravene, legger vi et separat pristilbud for hver målrettet reklamekampanje separat etter å ha studert de forventede resultatene av kampanjen for hver klient.