Digital annonsering​

Digital annonsering er praksisen med å levere salgsfremmende innhold til brukerne gjennom ulike online- og digitale kanaler. Digital reklame utnytter medier som sosiale medier, e-post, søkemotorer, mobilapper, tilknyttede programmer og nettsteder for å vise annonser og meldinger til publikum. Tradisjonell (ikke-digital) reklame fulgte “spray and pray”-tilnærmingen i stor grad. Det nådde ut til massene, men avkastningen var stort sett ubestemmelig. Digital reklame, som vi kjenner den i dag, er tungt datadrevet og kan gi små detaljer om kampanjene og resultatene. 

Book et gratis møte med oss for å diskutere potensiell avtale.

  •  
google shopping 1

Google shopping

Med antall bedrifter som starter opp, har det blitt stadig vanskeligere for nye bedrifter å få oppdaget produktene sine.

12d 1

Programmatisk annonsering

Programmatisk annonsekjøp, enkelt sagt, er bruk av programvare for å kjøpe digital annonsering. Mens den tradisjonelle metoden inkluderer forespørsler om forslag.

instagram-logo 1

Instagram annonsering

Med et potensielt publikum på mer enn 928 millioner mennesker er Instagram-annonser et viktig verktøy for enhver markedsfører på sosiale medier.

snapchat

Snapchat annonsering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

png-transparent-blue-and-green-logo-google-adwords-pay-per-click-advertising-logo-bing-ads-advertising-blue-angle-web-design

Bing annonsering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

facebook-logo 1

Facebook annonsering

Facebook-annonsering er en viktig måte å få kontakt med publikum på verdens største sosiale nettverk. 2,8 milliarder aktive brukere hver måned, for å være presis.

2395872-middle

Google Ads

Google Ads er en nettbasert annonseringsplattform som betaler per klikk som lar annonsører vise annonsene sine på Googles resultatside for søkemotoren.

linked in

Linkedin annonsering

Uten nøye planlegging kan sosiale medier noen ganger føles som å rope ut i tomrom, men ved å bruke LinkedIn-annonser.

tw 1

Twitter annonsering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Tailor-made parameters - Afectium AS

Skreddersydde parametere

Tilgjengeligheten av brukerdata og rike målrettingsfunksjoner gjør digital annonsering til et svært viktig verktøy for bedrifter for å få kontakt med sitt publikum. Det er nyttig å huske at mens den tilkoblede verden tilbyr måter å nå og engasjere seg med kunder på, skiller det mellom måter som er gratis eller ‘organisk’ og betalt eller ‘uorganisk’. Digital annonsering er en “uorganisk” måte å nå ut til og engasjere seg med kunder og potensielle kunder. Gjennom ulike parametere måler og optimaliserer vi etter ønsket måloppnåelse. 

Remarketing

Remarketing tilbyr virksomheten din en kraftfull måte å komme i kontakt med tidligere besøkende på nettstedet. En strategisk og godt planlagt remarketingkampanje kan hjelpe bedriften din med å sikre ytterligere leads, kjøp og inntekter. Derfor investerer vårt team tid til å forske på industrien din, markedet, produktene og tjenestene. Denne analysen lar oss lage hypermålrettede målgrupper, velge kampanjer med lav konkurranse og optimalisere budene dine for de beste resultatene.

Remarketing hjelp - afectium As